سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از شب به شب رسیدم از کوچه ها به بن بست
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
چهارشنبه 88 شهریور 18 ساعت 6:29 عصرباز هم دلم گرفته

دلم گرفته به اندازه وسعت تمام دلتنگی‌های عالم
شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می
شکند
دلم می‌خواهد فریاد بزنم ولی واژه‌ای نمی‌یابم که عمق دردم را در فریاد منعکس کند

فریادی در اوج سکوت که همیشه برای خودم سر داده‌ام
دلم به درد می‌آید وقتی سرنوشت را به نظاره می‌نشینم
کاش می‌شد پرواز کنم
پروازی بی‌انتها تا رسیدن به ابدییت ...................
کاش می‌شد
در میان هجوم بی‌رحمانه درد خودم را پیدا کنم
نفرین به بودن وقتی با درد همراه است
بغض کهنه‌ای گلویم را می‌فشارد
به گوشه‌ای پناه می‌برم
کاش این بار هم کسی اشکهایم را نبیند


متن فوق توسط: عرفان تنها نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
از شب به شب رسیدم از کوچه ها به بن بست
عرفان تنها
من عرفانم.امیدوارم لحظه های خوبی رو سپری کنید.
لوگوی من
از شب به شب رسیدم از کوچه ها به بن بست
لوگوی دوستان من

اشتراک در خبرنامه